Subscribe News Feed Subscribe Comments

vizeler başlıyor sınıfımızdaki 4-5 kişi kendilerinden emin,önceden çalışmaya başlamışlar eğer yanlarında henüz doğru düzgün çalışmaya başlamamış biri varsa (ben.) hemen ezmeye başlıyorlar, "ay geçeriz ne kadar kolay ders kalmayız ki ekikikiki." ya da "şu saatten sonra en baştan çalışmaya başlayana acıyoruğğm". diyorlar. daha sonra muhasebe dersinde benim doğru yaptığım soruya büyük bir ukalalıkla yaklaşıp yanlış yapmışsın ı ıh olmaz öyle diyip, hoca hesapları çözdüğünde bi tek benim çözümümün doğru olması...pis sırıtış atmam falan...
ukalaları sevmiyorum.

hadi bunu geçtim, gerçekten şimdi yazacağım üsttekiyle alakasız, içimde acayip fazla sevgi birikimi var (bak buraya yorumlarda ailene arkadaşlarına karşı kullan o sevgiyi diyene terlik geliyor.ciddiyim.) ancak aşık olabileceğim bi insan olmaması fazla kötü. hani biri olsa tüm enerjimi potansiyelimi kullanıcam da yok işte.canımı sıkan durumlardan biri de bu.höfs.
fazla açık sözlü oldum.

2 potasyum!:

tyler dördın dedi ki...

peki ya herhangi bi ödev veya vize hakkında soru sorduktan sonra "hadi ya daha yapmadın mı / başlamadın mı?"
"olm hiç mi bakmadın oha" sözlerini söyleyenleri sopayla dövmek istemek.

inatçı hardal dedi ki...

işte enerji vampirleri bunlar.sinir oluyorum.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB