Subscribe News Feed Subscribe Comments

-bugün camentayla twilight-new moona gittik.o kadar dalga geçiyordum "oo eddy bebeyim hadi höpürdet benii" diye sırf ceykıb için görülürdü bak büyük konuşmicaksın işte hiç bi zaman.o kaslar ne öyle..bi de ceykıb üstünü çıkarırken salondaki kızlarımız "vueaaa" diye bağırdılar.o an gülme krizine girdik.

-öf camentayla aynı anıyı yazınca ne pis bişey oldu yaratıcılıktan yoksun falan.

-edward cullen'ın sürdüğü ruj var ya.evet.aynısından bende de var aynı ton.tıpatıp.eğlendim.

-vizelerim bitti gönençliğin ötesinde bir kıvançlık duyuyorum.en azından 1 ay rahatım.sonrasında finaller sonrasında da amsterdam.

-vuhu maddeli bişeyler yazıyorum buraya.

-grip başlıyor..akşam eve geldiğimde farkettim zaten ateşim yükselmeye başladı.hazırım.sınav da yok zaten şu sıralar gribi atlatabilirim.

-kışlık bişeyler alma eğiliminde olan camentayla ben koskoca panorada hiç bişey bulamadık. artık firmalar kazak falan getirmiyorlar. cidden kışlık kazağa ihtiyacım var.geçen sene tişört aldım sürekli. şimdi kışlık arayışlarındayım..

-saçımı boyatacağım ama turuncu mu olsun sarı mı olsun bilemedim.

şimdi gidiyorum.adieu.

5 potasyum!:

Claire De Lune dedi ki...

ceykıb benim bi kere tamam mııaaaa :D

inatçı hardal dedi ki...

hağğyır beniim! baklavalaaar!

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ehehehe benim yanımdaki kızlar da öyleydii
sürekli olarak ayy bayılıcıımm edviiirdd diye diye beynimi ziktilerr!!!

mtat dedi ki...

evet kitabı okuyanlardan iğrenebilirsiniz ama kitapta bella sürekli yemek yapan bir karakterdi. ö zaman bella da benim olsun evde yemek yapsın. filmde de yapıyor mu? yapmalı bence. mesela edward çoğyaşuklu bir heykel olarak tanıtılmasına rağmen "rob" diye duyduğum duvar mı, insan mı, aksan mı yapsam yapmasam mı gibi bir sayborg oynattılar. tüm girl'lü dergilere ruju ile kapak oluyor. üzülüyorum nen yeni gençliğe. harry potter seviyoduk biz, en azından şahane kurgulanmış bir şeyler okuyorduk. çok içlendim yani. paylaşabileceğimiz bir ortam açmışsınız, seviyorum sizi.

inatçı hardal dedi ki...

kitabı okuyanlardan iğrenmiyorum, ben de okudum hepiciğini :D ama kurgusu bi harry potter gibi değil.harry potterı baştan sarar tekrar okurum o serinin 10 yaşından beri hastasıyım ulan! :D
hakkaten bella yemek yapmıyordu hiç oysa ki kitapta anlatılıyordu gayet "bugün çarliye dolma sardım" falan diyordu.
yeni nesil böyle dandik seriyle idare etsin boşver bizim zamanımızda harry potter vardı diyen şanslı nesildeniz en azından ^^

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB