Subscribe News Feed Subscribe Comments

dizi kafası

Bayağıdır yazıcaktım yazmayı unutuyordum, tv kanallarında köy konseptli diziler oluyor ya onlara da gıcığım ben. Fazlasıyla gıcığım. Bi kezban var diyelim. Peşinden 3 adam koşuyor. Kız bildiğiniz köylü güzeli ne eğitimi var ne okuduğu bi kitap ne izlediği bi film var.. Dizideki adamlar da böyle bi kezbanın peşinden koşuyorlar.
Hoş gerçi şehirde de varoş güzellerini manitasız göremez oldum kezbanlık moda galiba.

5 potasyum!:

Mono dedi ki...

o kız sıçmıo sanıolar.Ondan kosuolar peşinde.
Bilmezlerki ondan job cıkar.

inatçı hardal dedi ki...

konu yine 'bok' a geldi :D

Mono dedi ki...

hiç gitmediki.

Sycorox dedi ki...

Sorma ya nerde mal,çirkin hatun var peşlerinde bi dolu adam...Kız bildiğin sap ama nedense ona aşık olunuyor...Dizilerin en taş düzgün karakterlerinide kötü kadın sıfatında itilip kakılıyor...

Bence senaristlerin bu konuda bi eziklikleri var:)

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

saf güzellik sözüm ona :D bir de balıkesirli olarak bir tane dizide balıkesirli diye kıza köylü muamelesi yapmıyorlar mı sinir oluyorum. Kardeşim arada var 3 saat mesafe ayrıca balıkesirde gayet medeni ve marmaranın güzel bir ili,istbullular die diğer illeri aşağılayarak kendi egolarını mı tatmin ediyorlar anlamadım ki..

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB