Subscribe News Feed Subscribe Comments

lö müzik

bence artık radyolarda yazdan kalan şarkılar çalmamalı.üzülüyorum.
bugün eczaneye gidiyordum vitamin,bilimum parasetamol ilaçlar,perebron,strepsils almaya.dışarısı da buz gibi.paltomu, beremi, atkımı, eldivenimi alıp çıktım dışarı,eczaneye girdim yazın sahilde dinlediğimiz şarkılardan çalıyor. hani vörcin rediyoda böyle hotel roomlu şarkı tadında hareketli yaz şarkıları işte, hani "uu latin popolu kızlar hadi sahile!" temalı desem daha anlaşılır oldu,evet..yahu zaten kıçım donmuş ölüyorum nezleden az kalsın kar yağacak zaten ankaranın yüksek yerlerinde kar yağmış, hala yazdan kalan hit şarkılar çalmıyor mu deli oldum. üstümü çıkarıp yazlık elbiselerimi giyip sandaletlerimle koşasım geldi.yani ne bileyim artık kışa ait şeyler çalsın radyoda.böyle kar- kahve- soğuk hava- sis ..bunları çağrıştırsın.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB