Subscribe News Feed Subscribe Comments

haloviğn

bilög dün biz cadılar bayramını kutladık old townda.ben mor cadı şapkası almıştım, 1 günlüğüne de olsa cadı oldum.fotoğraf makinemi evde unuttuğum için hala kızıyorum kendime.ama bayağı eğlenceliydi.ayrıca müzikler de iyiydi, arada buffy ve angel soundtrackleri duymak geçmişe döndürdü.sid ve nancy vardı,sherlock holmes ve geyşa,the dude,silent bob,vampirler ve benim dışımda 2 cadı daha vardı böyle işte bilög.
aslında sarı peruk bulabilseydim lady gaga olmayı planlıyordum ancak seneye artık.

3 potasyum!:

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

fotonu koy bakiim merak ettm nasıl cadı olmuşsun :P

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Sen gittikten sonra mı ödülü vermiştik?? Yeni gelen bir cadı aldı da ödülü... Süpürgeyle falan gelmişti çok acaip...

inatçı hardal dedi ki...

ivit benden sonra gelmiş süpürgeli cadı.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB