Subscribe News Feed Subscribe Comments

az bişeyler işte..

-Ankarayda giderken karşımda oturan türbanlı kızın yanındaki arkadaşına "migrenim geldi" demesi. O kıza göre migren çiş gibin sidik gibin bişey. Geliyor. Sinirlendim. Migren girer dedim içimden, migren öyle gelmez girdi mi saatlerce çıkmaz diye düşündüm. Aaağy migrenim geldi diyor sığır. Sığır işte.

-Kızılayda otobüs durağına yürürken bi simitçinin yanından geçtim.. Beni görünce sıcak simit i daha yüksek sesle söylesi taze taze sıcak simit.. (ben geçiyorum burada.) sıcaaak simiiiit! yuh naptın simitçi ağbi diyecektim potansiyel simit alıcısı tipi gördü herhalde bende. İyi de rejimdeyim ben noluyor? Sinirlendim.

-Otobüse binerken teyzenin tekinin omzumdan sarsmasıyla yerimden sıçradım. Amacı fazla kartınız var mı demekmiş.. Yahu madem böyle bi ihtiyacın var öküz kadın, "pardon bakar mısınız?" de bana.Omzumdan sarsınca ben de korkudan "eööö yok yok kart falan yok yok." diyip otobüse atladım. Ani hareketlere karşı panikliyorum. Sonra arkamdan bana dediği şey "ay kart bassan nolucak fazla kartın var gördüm" . Götüme sokucam onu teyze. Fazla bana o. Paniklettirmeseydin beni mutlaka yardımcı olurdum ego kartımı paylaşırdım seninle. Ama öküzsün teyze,öküz. Hem hata yap hem bana çamur at.


Neyse işte bunlar telefonuma not aldıklarımdı daha çok gözlemle geri döneceğim.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB