Subscribe News Feed Subscribe Comments

son.

2012 geldi sinemalara gittim gördüm yine dünyanın sonu geldi yine baş kahraman kurtuldu ama ben böyle dünyanın sonu temalı filmleri çok severim. John Cusack'i de severim eh işte olmuş film. Bu sefer ciddi ciddi getirdiler dünyanın sonunu..Bi de tüm rusları öldürdüler ikizler ve köpek hariç.Oooh spoilerımı da verdim..
Neyse dünyanın sonu,kıyamet diyorum, ben lisedeyken kafayı kıyamete takmıştım tabi öss de vardı, dersanede "dünyanın sonu gelse de öss nin olduğu gün,hepimiz ölelim kurtulalım" diye geziniyordum. En sonunda fizik hocam babamı dershaneye çağırmıştı. Kıyamet senaryoları kuruyordum derste, fizik dersini kaynatmak için. "Ay hocaam şimdi meteor yağsa falan bu acılardan kurtulsak güzel olmaz mıı?" diye.. En sonunda hoca dellendi benim manyak senaryolarıma gitmiş babamı çağırmış konuşmaya "kızınız dünyanın sonu gelsin istiyor onu bu moddan çıkaralım pozitif düşünsün bıkbıkbık" etmiş/ demiş.
Yazının sonunu nereye bağlayacağım,
derslere ve sınavlara tabi. 2012de dünyanın sonu olur da gelirse vize/finallere çalışmak neden ? Ben gezeyim eğleneyim. Boşuna çalışıp mezun olunca dünyanın sonu gelmesin.
Of yine hazır değilim vizelere, tsunamiler olsun diye bekliyorum.
15 sayfa finansal tablo özeti çıkardım 115 sayfadan, 200 formül var.
Kağıtlar dolu kafam bomboş..Kurduğum kıyamet senaryolarını filme çekseydim iyi ekmeğini yerdim bu işin.Bak adamlar direkt girişmişler çekiyorlar böyle filmler..

2 potasyum!:

tyler dördın dedi ki...

cok guzel film. senaryo dandik diyenlere diyorum ki gerçeklik derecesinin biz de farkındayız. ama görsel efektler, yapılan masraf, son zamanlarda izlediğim en kaliteli holywood yapımlarındandı. gidin görün.

inatçı hardal dedi ki...

efektler güzeldi cidden yie.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB