Subscribe News Feed Subscribe Comments

20 yaş dişi

Geçen hafta 20lik diş konusu açıldığında ketçap ve kıvırcık capona aynen şunu demiştim "benim hiç 20lik diş sorunum olmadı,zhe zhe zhe." diye de pis pis gülmüştüm.
Belayı çektim,2 tane 20'lik dişimi ameliyathanede alacaklarmış.Doktoruma "Ben memnunum 20liklerimden,öyle kardeş kardeş duruyorlar,almayın nolur!" desem de,
"hehehe alıcaz onu,ileride sen rahat edeceksin." dedi dişçi.

Korkuyorum,çok korkuyorum,camenta bana fotoğrafını attı, o da 20'liklerini aldırdığında yüzü bayağı şişmiş,zaten yüzüm kocaman daha da balon gibi olacağım,iyi mi?

1 potasyum!:

...camenta... dedi ki...

resmen korku saçmışım.. ama hakkaten rahat edicen bak :) hatta eğlence çıkıyo bi süre sonra, çekilen dişin yerinde boşluk olunca dilinle oyun yapıosn, dilini oraya sokuosn :D:D ayrıca 2 tane olduna sevin bence. ya benim gibi 4 kere yarıp sonra dikiş atsalardı?

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB