Subscribe News Feed Subscribe Comments

vazgeçemediklerim

camenta ve claire'den gelmiş mim,
vazgeçemediklerimizi sıralayacakmışız.

ailem,(en birinci vazgeçilemezim)
müzik,(müziksiz yaşasaydım heralde delirirdim.)
kedilerim,(yerim yerim ben onları!)
bilgisayarım,(1 ay bilgisayarsız ortamda oksijen soludum tek başına oksijen yetmiyor artık.)
dostlarım,(fazlasıyla vazgeçilmez.)
yazmak,(blog dışında da yazmak bu.yazmazsam çatlarım alışkanlığı var bende.)
kitaplar,(olmazsa olmazım)
alışveriş,(eh yani.sizce vazgeçebilirmiyim a dostlar?)
empeüçüm,(iki dakikalık yürüme mesafesinde bile kullanırım,diyorum müziksiz olmaaaz olamaz!)
aşk, (vazgeçemem ivit.fazlasıyla kıymetli.)
yüzmek.(en huzur verici aktivitelerden biri aslında.su sakinleştirici..)

bi kaç blogda okudum hayal kurmak denilmiş de.hayal kurmak,hayalkırıklığına uğramanın anahtarıdır demişler,realistik takılmaktan vazgeçemem bir de.yoksa ben de hayal kurmayı fazlasıyla sever(d)im..

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB