Subscribe News Feed Subscribe Comments

mim-sorucevap

Neden blog yazarsınız?

Üniversiteye başlamamla,okulun içi sayesinde çevremdeki embesil sayısında gözle görülür bir artış oldu.İnsanların salaklıklarını gördükçe daha da sinirlendim ve bunu bir yerlere yazmaya karar verdim.Yoksa sinirimden kendimi yerdim herhalde.


Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?

Hımm..Herşeye vakit ayırıyorum da dizi ve film izlemeye vakit ayıramıyorum.Açıkcası üşeniyorum.



Şuan imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?

Yurtdışına ketçapla depeche mode konserine gitmek.İspanyolca ve Almanca öğrenmeye başlamak.Fransızcayı bıraktığım yerden devam etmek.(para para para..)



Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey?

İyi ki gereksiz insanları hayatımdan çıkarmışım,iyi ki saçımı boyatmışım değişiklik iyi geldi.Bir de geçen sene üniversiteye yerleşmiş olmam.Yoksa mümkün değil bir daha hazırlanamazdım.


Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?

Yemek yemek.Yemek yapmayı bilmiyorum.En sevdiğim uğraş dışarıdan birşeyler sipariş edince mutfak tezgahında paketleri açıyor olmak.



En sevdiğiniz üç yemek?

Izgara et,tereyağlı pilav,zeytinyağlı sarma.



Giyim konusunda abarttığınız eşya?

T-shirt alıyorum sürekli.Yaz da kış da olsa diyelim ki pantolona ihtiyacım var gidip sürekli t-shirt beğeniyorum kendime.


Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?

bilmem.


Sizi anlatan bir resim?

bulamadım.




kimi mimledim: claire de lune.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB