Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sabah bakkala gidip ekmek almaya üşendim,(bakkal 2 apartman yanımızda) bayat ekmekleri kızartma makinesinde kızartayım dedim (üşengeçliğimden bayat ekmekleri bile yerim.) mutfakta ufak çapta yangın çıktı,kızartma makinesi alev aldı HIAĞĞY yangıağğn diye bağırdım,makine bildiğin yanıyor,evde yangın söndürme tüpü de yok,koştum içerden mutfak tezgahına eşek ölüsü gibi battaniyeyi attım,söndü en sonunda.O kocaman battaniyeyle küresel ısınmayı bile durdurabilirim,yangınları söndürebilirim,o an öyle bi güç geldi içimden.Olan makineye oldu,anneye bi yeni kızartma makinesi borçluyum..
Ha kapıcıyı yollasaydın ekmek almaya,sipariş verseydin diyebilirsiniz,ben kapıcılara sipariş vermeye çok utanırım.Çünkü bakkal çok yakın..Sanki adam "koca kıçını kaldır da kendin git" diyecekmiş gibi gelir bana.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB