Subscribe News Feed Subscribe Comments

mim yea.

Lasombra mimlemiş beni,
7 huyum ve vazgeçemediğim 7 şey,

huylar:

1)Her gün, geceleri yatarken yastığımı,önceki gece kullanmadığım yüzüne çeviririm.


2)Noktalama işaretlerini mutlaka kullanırım.


3)Alarm kullanmam.Kendi kendime uyanmam gereken saatte uyanırım.Doğuştan organizeyim.


4)Organizeyim demiştim ya,herşeyim planlı programlıdır,eğer benimle buluşma ayarlanılırsa takvime göre bakarım oraya saatini eklerim,evden 15dk. önceden çıkmam gerekiyorsa yarım saat önce çıkarım.Evet,benim bi kerizliğim bu aslında.Sevmediğim bi huyum.Aniden gelen buluşma ,organizasyon,saat değişikliği kararlarında paniklerim, evden 4 saat boyunca çıkamam,anında yapılmış planlarda elim ayağım birbirine dolanır.


5)Genellikle mesaj atmaya üşenirim, yeterli kontörüm varsa direkt ararım.Mesajlaşma özürlüyüm aslında ben.ama insanlarla konuşacağım bi 30 dakika eşittir mesajlarla birlikte 3 saatlik konuşma oluyor.Onun yerine arıyorum.


6)Çişimi çok tutarım ben.Acayip tutarım patlayana kadar.Öyle düzenli bi tuvalet eğitimim yok benim hahaha.(okuyucularla da iyice laubali oldum canım.) yani örneğin bi 16 saat geçince yolun ortasında "lan çişim vardı benim!" diye en yakın mcdonalds veya bilimum fast food restoranının tuvaletine koşarım.


7)Birşeyleri çok isterim,ne olursa olsun,anında gerçekleşemezse bile kafamdan çıkmaz, mutlaka istediğimin gerçekleşmesini sağlarım.Azimliyim,evet.



vazgeçemediğim 7 şey
bilgisayarım,müzik,uyku,diziler,alışveriş,içki,kitaplar.



camenta,claire de lune,finduilas,coconut,berraque
mimlendiniz!

1 potasyum!:

Finduilas dedi ki...

bu mimi ben yapmıştıım. teşekkürler yine de. ^^

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB