Subscribe News Feed Subscribe Comments

one love iyiydi iyiydi,fakat fazla kalabalıktı.tricky le tanıştım fotoğraf çektirdim.ertesi gün portecho coşturdu,starsailor iyiydi,2 yıl önce kaçırdığımda üzülmüştüm.röyksopp güzeldi,claire de lune'le tuvalet sırasında karşılaştık beni tanıdğına inanamadım ilk :D
bir de cuma günü ketçapla kilyosa gitmiştik artık bi adamakıllı tatile ihtiyacımız var bunu kabullendik efendim,evet.güneş yanıklarım hala geçmedi gece artık silverdin sürüp öyle yatıyorum.
perşembe havalimanına gitme amaçlı istanbula tekrar gidiyorum,yorgunluktan ölüyorum artık,daha rockncoke a gideceğim neyse işte bloga daha bişeyler yazacağım bu arada muhasebedeb 85 aldım! ve geçtim! şimdi başağrısından öldüğüm için gitmek zorundayım beybiler.bugün kendime çanta alayım diye tam 12de çıktım dışarı kafama güneş geçti,bravo.

1 potasyum!:

suzmeyougurt dedi ki...

benim sırtımdaki yanıktan dolayı oluşmuş kızarıklık esmerliğin getirdiği bir dezavantajdan dolayı kocaman bir karalığa dönüştü.ucube gibiydim.önüm beyaz arkam siyah.ama soyulmaya başladı çok şükür yareppim :p

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB