Subscribe News Feed Subscribe Comments

baby g


Şimdi size 90'lardaki en gerizaklı akımdan bahsetmek istiyorum!
BABY-G!
Peki neydi baby-g,casio firmasının ürettiği dijital kol saatiydi.1999 yılında 68 liraya anneme aldırdığım,akabinde 2 yıl kullandığım sonra da sapının artık çöplük gibi kokmaya başlamasından sonra bir kenara bıraktığım saatti.
Tam bir mikrop yuvasıydı.Yani o sapı plastik olmadığı için bütün kiri,ellerimizi yıkadığımızda da sabunlu suyu topluyordu.Sonra bütün gün rutubet kokuyordu.
Hatırlıyorum sınıfımızda büyük bir baby-g akımı başlamıştı.Ancak orijinal alanlar çok azdı.Mesela ketçapın pembe baby-gsi vardı.Benimki maviydi.Tabi sonra kirlenince yeşile dönmüştü.Annem ben ortaokula geçtiğimde zorla kolumdan çıkarmıştı "2 yıldır takıyorsun laboratuvara yollasam pislik doludur,çıkar artık." demişti.
Hatta sahte alan bi kız vardı,seninki sahte demiştim,sahte olduğunu yalanlamak için binbir türlü birşey uydurmuştu.Tabi oricinal olduğunu nereden anladık? E bizimkinin telefon rehberi vardı.
Hatta ben rehbere birilerini kaydetmiştim,Japonya'daki ileri modellerde çağrı cihazı olarak kullanılabilenler varmış öyle duymuştum,ben de birilerini aramaya çalışmıştım...
Baby-G, nereden mi aklıma geldi? Evi topluyordum,taşınacağız da..Baby-G'yi buldum.

Bir de çocukluğunda dijital saatiyle arkadaşlarıyla futbol oynayan var mıydı?Kronometreyle oynanırdı hani,99 salise olunca gol oluyordu..Ne acayip günlermiş,yine olsa yine oynarım.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB