Subscribe News Feed Subscribe Comments

İstanbul sahillerinde görüntülenen kahverengi denizanası ne korkunç birşeydir ya,haberlerde gördüm, adamın teki de dokunuyor "25 yıllık balıkçıyım,bana birşey olmaz" diyor.Oha amca napıyorsun sen,ölüsü bile zehirliymiş yea.Şu bana birşey olmaz kafası da ayrı bişey.Çok ayrı bi havası var.Mesela ben, bana birşey olmaz diyip o denizanasına dokunsam bir hafta boyunca ellerim şiş gezerim.

2 potasyum!:

*CamentA* dedi ki...

mesela bana cidden bişi olmaz ona dokunsam :D ya da .. olur mu ki? ay bilemedimmm

Finduilas dedi ki...

yakından daha berbat onlar ya canavar gibiler sdafj.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB