Subscribe News Feed Subscribe Comments

in need of moral boost


Yarın muhasebe sınavım var..Evet şu olay sınav..Yandaki kitaptan da bi bok anlamadım afedersiniz...Defter açmamıza izin verseler geçeceğim,kopyaları da masaya yazamıyorum çünkü bize psikopat asistan geliyor yerlerimizi değiştiriyor hatta tipini beğenmediğini anfiye taşıyor.O tipini beğenmediklerinden biri de benim.Çok şüpheli gelmişim.Benim gibi baby face biri.Çok ayıp.Bütün masam hesap kayıtlarıyla doluydu o manyak herif gelmeseydi misler gibi 70 alacaktım.

Neyse yarın muhasebe finalim var diyordum,ezberleyeyim diyorum o da kafama girmiyor,msnde kimi görsem dert yanıyorum, selam veren borçlu çıkıyor gibi bir şey,naber hardal diyorlar ühüeaaa muhasebeaa diyorum.Biri bana dese; bak, kalmak güzel,muhasebeyi seneye kurtarırsın cicim, dese yarın sabah sınava bile gitmem.

Çok yoruyorum kendimi bu konuda.Derslere gitmeseydim içim yanmazdı.Boşuna yol parası ego kartı ucuz mu sandın okuyucu...Hem otobüs şöförlerine karşı öfke patlaması yaşamayayım diye tam kart alıyorum..Amcalar öğrenci basıyorlar onlara paso sormuyor ırspıçocuğu şöfeer,bana gelince paso ltf plz diyor...E yok, dediğimde de tartışmaya başlıyorum diğer basanlara niye sormadınız da bıkbıkbık...

Bi gözümü açıp kapayayım muhasebe sınavı bitmiş olsun.ÖSS'de bile bu kadar gerilim yaşadığımı hatırlamıyorum ben...
Can'ın hard diskinden de jim carrey'nin filmlerini yüklemiştim.Sınavdan sonra geldiğimde açıp hepsini baştan izleyeceğim.

1 potasyum!:

bazenspiffbazencoconut dedi ki...

Ben dedim kalmak güzel, seneye geçersin diye... Beleş sizde beleş... Kal...

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB