Subscribe News Feed Subscribe Comments

Evet bir bakalım,topluma yararlı bir buluş gerçekleştirdim.Bir içecek geliştirdim -tabi kendi başıma değil-,patentini alırım,ilk defa topluma bi yararım oldu.

Camenta bana makro ekonomi öğretti.Aylardır "olmuyooğğr olmuyoğğr" diye geçiştiriyordum.Oldu oldu,güzel oldu.Utanmaz bir biçimde çanı yükselteceğim.

Aylardır sivilcem çıkmıyordu finallerden dolayı bir tane pıtlayıvermiş yüzümde inanıyorum ki finaller bitince kendisi sönecek,insan gibi davranıyorum sıkmıyorum onu.

Onelovegelsin onelovegelsin onelovebaşlasın artık.Sıkıldık; konsersiz, festivalsiz olmuyor.

Loreena McKennitt'i kaçırıyorum,üstüne bi bardak soğuk su içtim.

10 gün sonra bitiyor tüm bu işkence.Tüm demeyelim,süren bir-iki işkencem daha var.Katlanacağım,mecburen.

Ne kadar duygusuz bir yazı.Şimdilik böyle idare edin.


----------------
Now playing: Planet Funk - Lemonade
via FoxyTunes

2 potasyum!:

...camenta... dedi ki...

ellerime sağlık. kardeşine de selamlar. :p
bi ara or-ana getiricem kendisini, hiç meraklanmasın.

inatçı hardal dedi ki...

emeğe saygı+repleri esirgemeyelim.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB