Subscribe News Feed Subscribe Comments

Son yirmilik dişimi de çektirdikten sonra bi 40 yıl dişçi ve diş sektörüyle ilgili yazı yazmayacağım. Tüm bağlantım koptu diş sektörüyle, o kadar.
Neyse.
Bu hafta ders programımla uğraştım. Danışmanım değiştiği için ve beni tanımadığı için kendi kafasına göre program ayarlamış. Hayır yapmıştım güzel bi program şimdi yabancı dil dersi için taa ebesinin tıp fakültesine gidiyorum. Bi de son günlerde bakkala gider gibi tunalıya gidiyorum. Elalem özen gösterip süslenip falan iniyor tunalıya, ben gayet rahat, eşofmanlı bi biçimde her gün yürüyorum geziyorum buluşuyorum dönüyorum böyle olaylar oluyor. İnsanlar evlerinin uzaklığından dolayı tunalıya inemezken ekmeği gayet tunalıdaki bakkaldan alıyorum. O derece yakınım havasını atarım. Yeni taşındık sayılırız sonuçta. Toplu taşımayı okula giderken hatırladım. Bİ TOPLU TAŞIMA VARDI EVEET diye hatırladım direkt.
Danışmana o kadar sinirliyim ki.. Şuraya ne yazsam boş. Dizlerimin üstüne düşüp nedeeen? diyecektim. Neden programımı bok etme hakkına sahipsiin? diyebilirdim. Yoklama zorunluluğu yok diye kafama göre olan programa devam edeceğim tabi. Uyku düzenimi ayarlayabilmek için sabah 8 buçuğa ders koydum. Çünkü bir dana, bir öküz misali 11 buçuklara kadar uyuyan ben, haftasonu kurs koşuşturmacaları için uyanamayınca, kendimce bir önlem aldım artık.
Bugün babamla kokoreç bira keyfi yaptık. Hava da soğuk değildi raat raat oturduk kıtırın balkonunda. Ben aile fertleriyle zaman geçirmenin hastasıyım. Konuşurken her şeyi paylaşabildiğim için rahat geçiyor zaman. Bazı ailelerde mesafe olur ya hani. Sıkıcılık diz boyu olur o tip ailelerde. Bizde enseye tokat.. falan ldskgj.
Ya başka bi tür yazı yazacaktım ama şu gıcık boş sayfa açılınca noldu ne bitti temalı yazmak istedim. Evet bu kadar, şimdilik baybay beybiler.
Şurası resmen üvey evlat oldu artık, tumblr öz evladım gibi oldu yavaştan ve sinsice tumblr tüm hayatımı kaplayacak gibi.haha.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB