Subscribe News Feed Subscribe Comments

*3 gündür kızılay-tunalı-ayrancı yollarını aşındırdım bilog.Her yerde toefl kursu arıyorum.Bi toefl seviye tespitten ötekine koşturuyorum adeta.Genel ingilizce bittiydi şimdi sıra güzide sınavımız toeflı vermekte..İşe giriş amaçlı olsa son sınıfta ağırlık verirdim ancak erasmus üniversitelerinden çoğu sinsi bir şekilde toefl istiyor.Toplu taşıma nedir artık unuttum.Bi yandan yürümekten bıkıp öteki yandan da toplu taşıma zorunluluğum ortadan kalktığı için seviniyorum.
Neyse sınavlara giriyorum aldığım puanlar 60-65 aralığı. Bahsettiğim sinsi erasmus üniversiteleri 90 gibi birşey istiyorlar.

*Bir de bi kaç önceki yazıda bahsettiğim dişçiye gidememe olayım vardı ya, en sonunda üşenmeyip sabahtan dişçiye gittim. Üstteki yirmiliklerimi eylülde çektirmemiştim "daha fazla acı çökömmööeem" diyip dikişlerimi aldırır aldırmaz dişçiden fırlamıştım hatta tunalıya koşmuştum dişçiden daha da uzaklaşmak adına.. Eylülde tedavim yarım kalmıştı.
Benim dişimin ağrımasının nedeni üstteki yirmiliğimin çürümesiymiş.Ben üst 7lik mi ne dediler(dişlerin kodları var da hala çözemedim.) işte oraya kanal tedavisi gerekiyor sanıyordum yokmuş öyle bişey.Ama sinirini delmiş olabilirim demişti dpktor aylardır içim içimi yiyordu, çürük yirmilikmiş bütün olay.
Haftaya da ötekisini çektireceğim onun bi problemi yok ama bana batıyor.Sağdaki üst yirmiliğime içten içe gıcığım.Yanağıma batıyor herhangi bi çürüğü falan yok ama.Bir de sol yanağım yirmiliği çektirince ufaldı gibi.Eğlendim.Aynanın karşısına geçip salak kompleksli kızlar gibi oldum "hımmsss yanağım küçüldüğee 2 gram kaybım var" yapıyorum.

*Onu bunu geçtim de esra erolun ne kadar seviyesiz ve homofobik olduğunu az önce izledim youtubedan. Hadi canım başka programa ne ya, zaten yandaş medya atvde oluyor bu olaylar, beklenir homofobi,dar görüşlülük. Beklerim yani. Yapı olarak basit bi kız esra erol. Hani böyle sokakta görürüz ya apaçilerle çıkarlar basit basit düşünceleri vardır, erkek arkadaşlarının kölesi olurlar, ufak dünyalarında yaşarlar kral tv izlerler falan. Kesin bu bi kaç yıl önce böyleydi ha. Basit işte. Basitliğe sadece böyle bi cümleyle dar bi örnek vermiş oldum. Teyze amca evlendirmekten öteye gidemez ki. Tek esra erol değil yüzlerce böyle insan var. Bi farkına varsa ne kadar gerizekalı fikirlere sahip olduğunun aşağı atlar bence. Farkındalık bambaşka birşey. Nasıl sinirlendiysem artık, ancak öfkelenmek yerine bi yandan da acıyorum. Basit fikirlerle varolmak ve bunun farkında olmamak. Üstüne bi de program sunmak falan. Burası türkiye, her şey olur.

5 potasyum!:

zerofeelings dedi ki...

toefl kadar uyuz çok az şey var hayatta, kolay gelsin. hayatımın en sıkıcı 3 saati sıralamasında öss ile kapışır kesinlikle. alıyosun bitmiyor da, süresi doluyor 2 yılda bir falan filan.

ve "hadi başka programa" deyişine gülesim geliyor esra erolun. türkiyede lezbiyen izdivaç programı varsa biri bana haber versin. uzun boylu mavi gözlü koyu saçlı zengin eş arıyorum.

inatçı hardal dedi ki...

saol toefl için, erasmus için bu yıl veya seneye 90 civarı bişey almalıyım, 2 yıl sonra da iş sınavı için istenecek.oof çok fena.

tam tarif ettiğin tip fergie' nin yeni hali gibi olmuş :D

a pink tree dedi ki...

co. prestige kursu var bakanlıklara giderken. cesur öztürk hocalık yapıyor tofıla kpdsye falan. karacan diye bir girişi var. fiyatlarını bilmiyorum ama casur öztürk türkiyeye inmiş en iyi dilcilerden biridir. (reklam payı)

inatçı hardal dedi ki...

aa evet orayı biliyorum eskiden gittiğim dershane o kursun üst katlarındaydı. oraya da gidip sorayım ya.

Travis dedi ki...

inmiş çıkmış ne varsa hem de..

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB