Subscribe News Feed Subscribe Comments

Beceriksiz Bukalemun'a yine nickinden dolayı tepkiliyim. Beceriksiz değil ki.. Elmalı pay yapacağım dedi, evde elmalı paağy diye sürünür oldum. Kendisi elmalı pay yapımına başlayınca yarın beni de arayacak, canlı yayın tarifini alacağım. Bugün işte yine birlikteydik. Herkes ankarada herkes güzel. Eve döndüğümden beri gülmekten yüzüm gerilmiş durumda, eblek bir ifadeyle evin içinde kalakaldım.
Camenta'yla kardeşlerimiz birbirlerine benziyorlar gibi. İkisi de ablalarından bağımsız..Sarı bildiğin bi de. Biz kıskanmayalım kendi kardeşlerimizi de başka napalım yani.Davranışların da bi kısmı benziyor bi de hahah.
Ankara'ya dönüş yolunda otobüste bi apaçi vardı. Benim eşyalarımı koyduğum yere inadına bişeyler sıkıştırmaya çalıştı en sonunda kafasına aldığım şeyler düştü "bakın gördünüz hıh" yaptım. Öfkelendi, burnundan soludu. Onu uyarmıştım. Eşyalarım var orada, kırılabilirler, sıkıştırmayın, diye.
Bir de dönüş yolunun son yirmi dakikasını kayarak geldik. Bildiğin otobüs, eskişehir yolunda bir sağa bir sola kayarak ilerledi. Ölümüm bu sikko yolda olamaz laağn! diye sinirlendim. Sonra efendi efendi aştide inip ankarayıma binip (artık benim ankarayım oldu,yılın en çok ankaray kullananı ödülünü almışım.) kızılaya geçtim.
Kızılayda sabahın altı buçuğunda dizime kadar kara saplandım. Aynı gidiş günü istanbulda havaş servisini beklerken hayvanımsı sağanağa tutulduğum gibi olumsuz hava şartları etkiledi çok. O zaman da cumartesi sabahın 5 buçuğuydu. Lasombra'ya karşı bi empati oluşturdum. Sabah yollara düşmek böyleymiş herhalde diye, dönüş günü onunla da görüştük, o akşam neredeyse taksimde kafa üstü düşüyordum karlanmış kaldırımlardan dolayı. Bir de otobüse binicem diye yanlış sokağa girmişim kayarak yine geri döndüm.
Ne kadar karmaşık bir yazı oldu ya. Olayların belirli bi akış sırası yok. Bugünden başlayıp,bi kaç gün öncesine ve ondan biraz daha öncesine ve bugüne yakın bi güne döndüm. Haah benim de kafam karıştı iyi mi.
İyakşamlar. Küçükken böyle derdim, "iyakşamlar" diye bi kalıp var sanardım.Bak bu da olayların akşını iyice değiştirdi. 16 yıl öncesi falan herhalde.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB