Subscribe News Feed Subscribe Comments

banu güven'e açık mektup(gibi.)

Kaç zamandır diyordum yazıcam bloga diye üşenmedim yazıyorum, evet:
Şimdi öncelikle haberleri sunarken akıcı bi dil kullanılmıyor tamam? Her kelimenin arasında virgül varmış gibi tonlama yapılıyor. Cümle içinde belirli bir akıcılık yok, biraz daha dikkat lütfen!
Tamam çoğu insan banu güvenin dış görünüşünü beğeniyor olabilir ona hiç bir lafım yok güzel kadın. Ben haber sunmasında bi kaç şey yakaladım buna sinirlendim. Hatasız insan olmaz pekala ama bugün, akşam haberlerini izlerken resmen beyin sarsıntısı geçirdim. Ressmen travma yaşadım.
Uzun bir cümle söyleyecekti her kelime arasında oksijen alma ihtiyacı hissetti valla. 23 nisanda heyecanlı heyecanlı şiir okuyan 2.sınıf cücükleri gibiydi.
Öte yandan bugün uğur dündar türkçeyi düzgün kullanma ödülü almış. Dediklerimi banu güven dikkate alsın ödül ona da gelir.
kib,bye.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB