Subscribe News Feed Subscribe Comments

türk vatandaşının uyuyan köpeğe verdiği tepki

Okul dönüşü otobüs durağındayken yerde bi sokak köpeği uyuyordu. Uyuyuş o uyuyuş. Serilmiş yere yivrum benim, rüya falan da görüyor akşamüstü güneşi de ısıtıyordu yavrucağı. Neyse, bizim meraklı vatandaşlarımız köpeğin başına toplanmaya başladılar. Ben de köpeğin yanında otobüs beklemekteydim. Bi kadın bağırdı resmen "aağy ölüyoor bu köpeeğk!" diye,öteki bi adam "patisi oynuyor herhalde son çırpınışları.." dedi.Bi amca "gözlerini de kırpıştırıyor gibi bak bak kesin can çekişiyor son saniyeleri" diye bıkbık etti. Eööh bu toplanan kalabalık beni sinir etti, gittim "rüya görüyor o, paniklemeyin." dedim hepsi birden "haaa...öyle miymiş.."(eh olay bitti hepimiz dağılalım efekti var burada.) dedikten sonra kalabalık yok oldu. Ama insanlar uyuyan köpeğe tepkililer. Rüya görmesi falan ilginç geliyor adamlara. Sonra manyak bi amca gelip uyandırmaya çalıştı bunu buraya niçin yazdım, çünkü insanlar salak. Her daim, her yerde salaklar. Uyuyan hayvanı bile kendilerince öldürdüler. Türkiye'de sokak hayvanlarına rahat zaten yok, böyle de yok. Uyku bile farklı görülüyor.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB