Subscribe News Feed Subscribe Comments

mesleğin zorlukları?

Camenta mimlemiş beni mesleğin zorlukları,bölümün hakkında sorulan sorular diye.Örneğin en abuk soru taksiciden gelmişti.Hem de derse yetişmem gerekirken taksiciye çabuk abi noğğlar 2 dk kaldı hoca almıyoğğ derken.hemen hangi bölüm? sorusu geliyor,işletme diyorum,sonra gelen mal soruya bak:

-nereyi işleticeksin?
-(genelev töbestafrulla..pazarlamaya giriş de görüyoruz zaten.amacım manukyan olmak.hoş onda da güzel para var.ldskgj) bölüm sürekli bişey işletmeyle ilgili değil,biraz iktisat biraz pazarlama dersleri hukuk görüyoruz meslekte sınır yok.(valla yok git istersen idari hakim ol istersen diplomat ol.) genellikle bakanlıklar,bankalar,şirketlerde falan çalışabiliyoruz.

bir diğer mal soru da kıskanç akrabalardan gelir.
-hımm kaç yıllık ki o basit bi bölüme benziyormuş.
-gel sen oku?valla bak basit diyorsan gel oku nolur.bi muhasebe öğren bi şirketler hukuku öğren beynin nasıl pelte oluyor,göt. ehö 4 yıllık işte.yok kendi zorlukları var tabi.

-işletmeyi kolaya kaçanlar okuyormuş.
-senin annen kolaya lkdsjg...kolaya kaçsam okul okur muydum?

-neden işletmeyi seçtin?
-veterinerlik istiyordum baktım puan tutmadı ea2 de güzel hoş,yazdım.

Mesleğin zorlukları demiş de yani işletmeden çıkınca hertürlü bişey olunabiliniyor.Şu sıralar büyükelçilik,dışişleri onunla ilgili ne meslek varsa ona taktım.E tabi başta kpss yi geçmem gerekiyor.
Bi de işletmeden bol bol mezun olan olduğu için aralarında en birinci olunmalı.Gerek yabancı dil olsun gerek kpss puanı,mesleğin zorluğunu geçtim kpssnin zorluğunu düşünüyorum ben öncelikle..
Kimi mimleyeceğimi bilemedim cevaplamak isteyen elime mum diksin.
Zaten sorulan sorulara sinirliydim bu iyi bir neden oldu yazmak için.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB