Subscribe News Feed Subscribe Comments

analytics yorumları

Google analytics olayına gireyim dedim baktım neler yazıp gelinmiş buralara.işte bakınız nasıl gelinmiş:

shemale blogspot: hee lady gagayı arıyorsun sen. ama kendisi de söyledi yokmuş pipisi.söylentiymiş.
böbreğimi nereye satarım: yuh.oha.ne gerek var? sağlıklı sağlıklı gez dolaş.
coraline türkçe dublaj: hiç güzel değil. git orijinal dilde olanını izle.
farmville de kara koyun: -de bitişik yazılır anam.o kaybolcak sen sahipleniceksin, tamam?
farmvillede nasıl yeni çiftlik alınır: tek çiftlikle idare edeceksin.toprak genişletebiliyorsun ama.
farmvillede öküz: sensin öküz.
farmvilleyi facebooktan kaldırma: -yi demiş yahu yazıldığı gibi okumuş ahureakajfh.
okul harcımı yatırmayı unuttum: geçmiş olsun.
pavırrencırs izle: geçti artık benden,izlesem de eski tadı vermez.tabi o zamanlar yaş 7.
shemale gaga: valla yokmuş pipisi.ben de var sanıyordum.
çılgınsın adamım: öyleyim bebeyim.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB