Subscribe News Feed Subscribe Comments


Meraba, ben istanbuldan geri döndüm. Önemli anıları felan buraya aktarayım diyeceğim ama aralarında pek bi seçim yapamadım. Bu bloga adını veren şarkının sahibi olan en sevdiğim gruplardan biri Fischerspooner istanbula teşrif ettiler. Bize de konserine koşarak gitmek düştü. Sahne performansları mükemmeldi. Hatta Casey Spooner "Londra'dan buraya 5 saatlik uykuyla geldim ama bu akşam eğleneceğiz!" türünden bişeyler dedi, enerjileri harikaydı. Emerge şarkısı için izleyiciler arasından birini sahneye çıkarttılar lan o ben olsaydım ya. Çıkar söylerdim.
Neyse, tüm konser boyunca casey'nin bacakları ağda mı değil mi diye merak ediyordum, şansıma konserin sonunda kendisini izleyicilerin üstüne atınca ve biz de onu sahneye geri taşırken farkettim; evet ağdaymış lan. süper olmuş ama ağdacısı hiç kırmadan almış tüyleri şlkdfjg. Casey Spooner'ı taşımak için arkadaşımla girdiğimiz kalabalık yüzünden ketçap, taksitleri bitmemiş güneş gözlüğünü kaybetti, benim de izdiham sırasında kafamdan aşağıya bira döküldü. Olur böyle fedakarlıklar işte keysiğğ diye koştururken. Efes One Love Festival iyiydi güzeldi de, biraz geç başlatsalardı ya konserleri bi bakıyoruz saat 11 olmuş konserler bitmiş. Bi de yazın güneşin altındayız. Seneye daha iyi ayarlarlar umarım.Bakalım.

2 potasyum!:

Unknown dedi ki...

oyyyşşş!! bi kez daha kaçırdım fischerspooner'ı!! lanet olsun.. çok istiyorum kanlı canlı dinlemek!
bi daha da kaçırırsam ölem ben ölem ben!

inatçı hardal dedi ki...

yakında yine gelirler bence o zaman kaçırmazsın :D

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB