Subscribe News Feed Subscribe Comments

itinayla konudan konuya atlanılır.

Görünen önümüzdeki hafta tüm ankara, istanbula göç ediyor. Bir de en sevdiklerimle beraber olacağım ya finallerden sonra terapi bombası olacak. İstanbul+gezmece+en sevdiklerim+ daha sonrası güzel bir festival.
Neyse bu yeni aklıma geldi. "aa yola çıkacaktım ben ya!" dedim. Çünkü daha bavul hazırlamam gerek(son gün yaparsın diyenleriniz olabilir ben yapamıyorum onu, birşeyler unutuyorum hoş olmuyor.) bir de finallerin getirdiği bunalımla saçlarımı kestirmek istiyorum. Kahküle geri mi dönsem derken Camenta'yla aramızda şöyle bir diyalog geçti:

Hardal :
OLM KAHKÜLÜN KÖTÜ ÖZELLİKLERİNDEN BAHSET
yoksa kahkül kestircem dayanamıyorum.

Camenta:
yağlanır alnın yağlanır
geçen seneyi hatrla
istanbul fotoğraflarımızı

Hardal:
dimii ıyk şekillenemiyordu

Camenta:
iğrenç dediimizi hatrla

Hardal:
heh evt
bu saça da şekil veremiyorum ama
napiim ?
of.

Camenta:
kahkülden iidr
uzat saçını

Hardal:
arada kahkül damarı tutuyor
eski bağımlılardanım =(

Camenta:
jdajsdsaf
isimsiz kahkülkolikler

Hardal:
8 aydır temizim
rozet verdiler.

Camenta
:D

Hardal:
10 ay falandır
temiziz Ç:
ancak 3 ayda bir toplantılara katılıyoruz

Camenta:
ehuehe
aynen

Hardal:
mesela kulüpten biri, tamamiyle yıllardır kahkülsüz olan temiz biri danışmanın
eğer kahkül kestirceksen o geliyor sana kahkülün zararlarını söylüyor

Gerçekten zor tutuyorum kendimi.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB