Subscribe News Feed Subscribe Comments

klavye üzerinden ülke kurtarıyoruz <<<--HEDEF 1 MİLYON KİŞİ-->>

Dün sabahtan itibaren gazzeye yardım gemisine israillilerin yaptığı saldırıya tepkiler var, haklı tepkiler. Uluslararası karasularda sivillere saldırı, israilli askerlerin saçmalık ötesi savunmaları "ellerinde meyve bıçağı vardı yieee" türünden. Tamam gerçekten bu saldırının haklı çıkar bir yanı yok ben de dahil herkes, bu olayın ne kadar korkunç olduğunu israillilerin tamamen haksız olduğunu yazdık. Ancak sakız gibi uzatmaya gerek yok. Profillerine hitlerin sözlerini ekleyen mi dersiniz, "hadi şimdi kudüse yola çıksak kuşluk vakti alırız orayı" diyenleri mi görürsünüz daha fazlaları da var. Bilgisayarlarının başında aslan kesilen bu kişiler sanıyorlar mı savaş kolay birşey? Hani böyle bolluk içinde sanki ev ortamıymış gibi olacak, bilgisayar oyunlarındaki gibi hemen düşman kuvvetler vurulacak falan sanıyorlar herhalde. Bu PC başında fps oyunlarını oynamaya benzemez.
Bakalım diğer olaylara, facebookta açılan über-faşist gruplar için ekli olan bir arkadaş davet yolluyor, o kadar provakatif ki şuna benziyor yazanlar bak sen: "gördüğümüz her israilliyi tekmeleyelim!!!!katılmayacaksan vatansever değilsin!!!" yazıyor, of öldük bittik o zaman. vatan hainiyim ben :( yandık ya bak gruba katılmadık.
Ne hale gelindiğine bir bakın, kardeşimin arkadaşları profil resimlerine hitler fotoğraflarını koymuşlar ufacık ortaokul bebeleri daha. Bunlarla yaşıt olmayan koskoca adamlar da aynı boku yemekteler. Halk olarak kafayı yemiş durumdayız, kendini klavye başında kaybedenlere sesleniyorum; doğru düzgün iki kitap okusaydınız (sikko kişisel gelişim kitaplarını demiyorum tabi.bunu kitap yerine koyanlar var.BAŞARI İÇİNİZDE! gibi.) böyle ağzınızdan köpükler saçarak sanal alemde bıkbık faşist söylemler atmazdınız. Hani "aynı seviyeye geliyorsunuz" hesabı.

3 potasyum!:

Beceriksiz Bukalemun dedi ki...

evet ya kafayı yedim dün ben de aynı şekilde!!

Fitah Tencur dedi ki...

Bir hafta sonra yorum atmak hiç makul değil ancak. Hiçbir şey olmamış gibi devam edecek insanlar yoluna. Bunu söyleyip yaşlı dede tadı yakalamak istedim.

inatçı hardal dedi ki...

beceriksiz bukalemun: evet bu konuyu zaten konuşmuştuk seninle.

vaiz: kesinlikle öyle olacak zaten,haklısın.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB