Subscribe News Feed Subscribe Comments

karı,kız yok başarı var.

şimdi bu össde derece yapan insanların %90ının tipleri,yüzlerine bakılacak tipler değil,kızlar kıllı hatçe gibi zaten: bıyıklı,kaşlı,sivilce desen her tarafları dolu sivilceden,delik deşik suratlarıyla çıkıp "eha eha sosyal hayatım da vardı,çok da çalıştım." senin sosyal hayatını yesinler.bıyıklı.
Neyse erkeklere gelince ise efendim onların tipi daha vahim.Daha töbestafrullah şeyler,hadi kınamayayım çocuğum öyle olur aman susayım diyorum da,karı kız iki manita yapsalardı sanmıyorum derece yapamazlardı.Ya da ne bileyim efendim birilerinin peşinde koşsalardı o bile dereceyi engellerdi.İnanın bak.Yemişim sizin 10 saatlik çalışmanızı.O tipinizle üniversitede kızları götürürseniz ben de hardal değilim.

1 potasyum!:

...camenta... dedi ki...

dersaneye gitmezsen, KARI-KIZ işlerine kendinden çok önem verirsen 10 sene boyunca össye girersin :D

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB