Subscribe News Feed Subscribe Comments

hey

size dagbasindan bildiriyorum.burada cilginca seyler oluyor alismaya basladim.tavsan yakalayip sevioruz. az sonra gidip papaz kacti ogreticem gruptakilere..iste burada idare etmeye calisiyorum.yarin senligin banka bolumunde calisicam cumartesi bar bolumunde.herkesin kafasi high burada.hippi mekani ve evsizler var karavan parki.bugn cop ayikladik copten tahta cikarip onlari boyayip tabela yaptik.iste bol bortu bocek var.cevreci olucam ayagina burada millet kokuyor yikanmiyorlar su gitmesin diye.les gibi kokuyor herkes.gonullu hippiler var hurdalik alanda ciplak ayakla gezdiler butun gun...skldm.

1 potasyum!:

...camenta... dedi ki...

ya bırah amk hippiymiş. hepsini toplasan tek adam etmezler yawrum. üstelik kokuyorlar baksana. öyk.

özledim :(

sni msnde görünce heycanlanıyorum lan. cidden.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB