Subscribe News Feed Subscribe Comments

Başkalarının bazı seviyesiz halleri çok gözüme batıyor son günlerde. Tahammül sınırım düşük olduğundan bir tanesini paylaşmak istiyorum, essay konusu verildi bize "ülkemizde gay evlilikleri olmalı mıdır" konulu. neyse, sınıftakiler gay sözcüğünü duyunca bi kıkırdadılar. Yahu gerizekalı, gülünecek ne var anlamadım, gelmişsin 30 yaşında hala sikimsonik ingilizce konuşuyorsun toefl'ı verememişsin daha mba'e başvuracaksın, bu kafayla bu işlere girişeceksen hiç girişme daha adam olamamışsın demek istiyorum. Konu hakkında 15 dakika konuştuk, 10 kişilik sınıfın 7si(sınıfın en küçüğü benim bu arada herkes 27 yaş üzeri.) mal mal gülüyorlar, düşünün bi de kaç yaşına gelmişler. Hani biraz oturaklı ol bari adam sanalım sizi, ağır takılın da.. O da yok ekiekieki diye 15 dakika güldüler. O beyinsizlerin dışındaki ben ve geri kalanlar mantıklı açıklamalarla konuşuyorduk, diğerleri aptalca kıkırdamaktan öteye gidemediler. İyisi mi canlarım siz hiç kursa bile gelmeyin bence beyin yaşı 5te kalmış. net 5 yani. Bari sussaydınız da sizi adam sansaydık. Of bi de evliler falan çocuklarını da bu kafayla yetiştirecekler yuh ya.

2 potasyum!:

zerofeelings dedi ki...

bence essay konusunun bu olabilmesi bile ülkemizde eşine pek rastlanmaz bir olay.

bi de evet ülkem insanında (daha doğrusu erkeklerinde) cinsellikle ilgili bir laf geçince gülme huyu var. bana ilkokulda üreme organları anlatılırken penis falan denince gülen sınıf arkadaşlarımı hatırlatıyorlar. tabii onlar 10 yaşındaydı.

ölsün böyle insanlar mümkünse.

inatçı hardal dedi ki...

hoca açık görüşlü bi insan çıktı şansıma,böyle hassas konularda bize ödevler veriyor,speaking çalışmaları yapıyoruz o sırada gerçi kimin ne mal olduğu belli oluyor sınıfta.ya bi de yurtdışında mba yapacaklarmış bunlar inanamadım.

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB