Subscribe News Feed Subscribe Comments

Heyö bilög,değişik girişler lazım bana yazıya başlamam için. Ben bugün okula gittim. Pazartesi de gitmiştim gerçi ama geçen hafta hiç gitmemiştim. Dersler bayağı ağır bu sene. Şirketler Hukuku falan var adını duyar duymaz "eheh kaçayım..." etkisi oluşuyor. Ancak derslere girmezsem sınavlarda bir şey yapamayacağım gerçeği "gel buraya,nereye gidiyorsun" cevabını vermekte.. Yani geçen seneki gibi "girmesem de olur.kitaba bakarım ehö ehö" olayı bitti benim için.
Bugün ilk defa ders çalışacağım. Bu sene düzenli olucam sözü yalan olmayacak sanırım. Zorunluluktan.. Bir de danışmanım şimdiden iş sınavlarının sorularına göz atmam gerektiğini söyledi. kpss kitabı almalıymışım röh. Şimdiden başlamazsam işsiz kalırmışım. Gerçi benim mezun olduğum alandan iş yapacağım belli değil ki daha ikinci üniversite hayallerim var. Oof dersler feci bak yine aklıma geldi. İvet,kaçarım ben.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB