Subscribe News Feed Subscribe Comments

enee mimlenmişim

Finduilas hanım mimlemiş beni.10 yıl sonra kendimi nerede görüyorum? konulu.
Bi yerde göremiyorum, ne olacağıma karar verdim de (hesap uzmanlığı) yani olmak için ciddi bi çaba sarfetmem gerek. 10 yıl da uzun süre. 10 yıla kim öle kim kala. 30 yaşında olacağım 10 yıl sonra. Büyük ihtimal herkes düzenini kurmuş olur ben yine hayat düzenimi oturtamamış, öyle memnun olmadığım bi işyerinde çalışıp, sıkılmaya devam edeceğim. Çünkü benim hayatım bu.

Kendi hayatımı über mahveden bir insanım. Son şanslarımı deneyip "eh bu da olsun bari" diyerek en dandik liseye,üniversiteye giden birisiyim. İş hayatımda da bunun değişeceğini sanmıyorum. Yine bana yeteni kabul edeceğim sanırım mecburiyetten.
Eaah ne kadar iç bunaltıcı bir yazı oldu, şu sıralar gelecek konusunda bir sonraki günler/haftalar/aylar/yıllar konusunda fazla karamsarım.İyi yönden bir duruma bakarsak şöyle olur, fazla çaba sarfedip istediğim işi yapıyor olacağım, güzel bir ev tutacağım bir de uluslararası bir firmayla anlaşma yapsınlar beni işe alsınlar bol bol gezeyim falan filan.
Mimi attım isteyen tutsun hade bakalım.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB