Subscribe News Feed Subscribe Comments

mim.

Lasombra mimlemiş beni kendinizi tanıtın temalı..böyle alpay erdem'in ben köşesini çok severim öyle yazmaya bayılırım biliyor musunuz a dostlar..bu bir oldu
devam,

-oğlak burcuyum oğlak burcu napar tam bilmiyorum da,bildiğim kadarıyla gözlemlemeyi sever hani önümde kendini bi insan yalan yanlış anlatsa da gerçekte ne mal olduğunu ilk 5 dakikada anlarım,

-kolay kolay sevebileceğim insan sayısı çok azdır.

-çabuk sıkılırım.

-insanların yalanlarını bulup yüzlerine vurmak en zevk aldığım şeylerden birisidir,

-her gün banyo yaparım çünkü ertesi sabaha o saçların evrim geçirip tel tel olacağını bilirim,

-japon animelerine bayılırım.

-4 mevsim yanımda şemsiye taşırım.

-tuvalet kağıdı rulosu çantamdan asla çıkmaz

-yolda mendilci çocuk/teyze/amca görürsem ve içim dayanamazsa o an, cebimdeki son parayla onlardan yarabandı alırım.

-küçükken beni öküz gibi bir sivas kangalı ısırdı ona rağmen hayvanları çok severim.(hani bu "beni 6 yaşındayken köpek ısırdıağğ o zamandan beriağğ köpeğğk sevmeaam" diyenlere açık bir göndermedir.)



-elim buz gibi(her zaman),götüm karpuz gibidir,eritmek için fitness a giderim,

-yapmadığım spor dalı kalmadı herhalde, eskrim dersleri bile almışlığım vardır,

-çizgifilm izlemeyi çok severim.

-çantamda mutlaka kedi ve köpek maması bulundururum.sokak hayvanlarına hizmet için varım diyebilirim.

-kusamama problemim var.yemek gitti mi gidiyor.ya da içkiyi fazla kaçırsam da kusamıyorum.geri çıkışa kapalıdır sindirim sistemim.

-konuşmaları ilk ben başlatırım

-otobüsü kaçırmak üzereysem hırs yapar koşar, kapısını yumruklarım, bir biçimde açılır kapı.

-sinir stres yapınca kulaklarım ve yanaklarım kızarır kendi kendime kaşır,kıpkırmızı bir suratla dolaşırım.

-herkesi seviyorum diyen insanlardan hazzetmem.kesin bi hainlik,sinsilik olduğunu anlarım.nerde kalleşlik var, bu tip insanlardan çıkar.

-ağlamaya başlarsam kendime spongebob squarepants i açarım,sakinleşirim.

-frp hastasıyımdır.

-fps türü oyunları oynamaya bayılırım,bazen online oyunlarda çok kaptırırım kendimi sabah 6ya kadar oynarım.fakat single playerı baştan bitirmeyi tercih ederim genellikle.

-sarılınca bütün gerginliğim gider.koruma kalkanım sarılmadır diyebilirim.

-bilgisayarım yeni oyunları kaldırmıyor diye okula gidiyorum ayağına evden çıkıp,fakültenin karşısındaki internet cafeye gider,yeni oyunları bitirmeye çalışırım.

-kin tutarım, kin kusarım, biriktiririm, hani göbek adım kin falan olsa gerek,gizli kayıtlarda yazıyorsa hiç şaşırmam.

-plantonik takılıyorsam ve o insandan umudumu kesmem gerekiyorsa mutlaka o kişiyi tuvalette sıçarken hayal ederim; bütün sevgim,körlüğüm geçiverir.

-uyumak için alerji ilaçlarımı kullanırım.mis gibi uyurum.

bu kadar,okbye.
isteyen elime mum diksin yorum atsın mimlerim.

1 potasyum!:

feanor dedi ki...

"-frp hastasıyımdır."

oynayalııııııııııııııııım!!!!!

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB