Subscribe News Feed Subscribe Comments

hahahaohaha
oha
papa cinsel perhiz yapın demiş.tüm insanlığa.
no seks falan.ben yapmadım siz de yapmayın kafası.
bambaşkaymışsın papa.
oh mon dieu fskjd

3 potasyum!:

tyler dördın dedi ki...

bi de şey varmış mesela, bi bayanın oturduğu yere orası soğumadan oturmamak fln gerekiyomuş. o sıcaklık tahrik mi ediyomuş noluyomuş.

sex doesn't kill, but the people do.

redhead. dedi ki...

bi de göz göze gelince galiba oluyomuş aşırı dinci çevrelerde.ohaa dedim.

feanor dedi ki...

papa bok yesin :D

ya da bana gelsin ben adam edeyim onu...

ya da gelmesin; 372168723 yaşında adam ya :S

amaan neyse. sex rulezz der çekilirim aradan :D

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB