Subscribe News Feed Subscribe Comments

Geçen gün öyle bir aceleyle blog postu yazmışım ki şenlenip "yılın ilk postları bunlar hebeleey" diye fırsat bulamamışım böyle salak sözler sarfetmeye.finallerim başlıyor,f getirmemek için götümü yırtıyorum resmen bildiğiniz.çırpınıyorum adeta. neden? master için en az 3ün üstünde ortalama lazım.
Gitmediğim ders yoktu herhalde bu dönem.Bir de hayvan gibi hızlı not tutarım tabi hızlı not tutma demişken okulda 2 yıldır selamı sabahı kestiğim iki kız var.birbirimizden ölümüne nefret ediyoruz ama ben o kadar umursamaz takılıyorum ki, çıldırıyolar. Geçen gün derse girdim, sınıfa geç geldiğim için yanları boştu bir tek, geçtim oraya bu karılar orada yoklarmış gibi davranıyorum. not tutuyorum tabi bir ara çok hızlı not tuttuğum için kalemimden insanüstü cızırtılar geldi onların duyabileceği ama diğerlerinin duyamayacağı yükseklikte bir seste, sese gıcık olduklarını gördüm,-sinir olduğum birisinin hoşlanmadığı bişeyi farkedince inadına onu yaparım- kalemi daha da gıcırdatarak yazmaya başladım,farkındaydım sese ben de sinir oluyordum ama bundan inanılmaz bir haz aldım. okulda başkalarına bakışları var sanarsınız ki burunlarının ucunda bok varmış gibi yürüyorlar.
ben bu kızlarla 1.sınıfta iyi arkadaşken bir kaç yakınım haklarında "içlerindeki fesatlık dışlarına yansımış, tam irin suratlı kızlar bunlar" demişlerdi de "yok yeaa belki değillerdir" diyip takılmıştım.sırf çıkarım için takıldım itiraf etmeliyim.hayvan gibi güzel not tutuyorlardı bir de o zamanlar okula gitmezdim paso bunlardan not alırdım.
neyse okulda kiminle muhabbet etsem bu kızlar geçerlerken "ıyy ne sevimsiz yaa ıyy havasından geçilmiyor" diyorlar, çok gülüyorum. bir de ne giyseler yakışmıyor ona da çok gülüyorum.
böyle gıcık olduklarımın haklarındaki düşünceler ortaya döküldükçe suratımı mal bir gülümseme kaplıyor.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB