Subscribe News Feed Subscribe Comments

so many things that get me angry,so many things that get me mad

Yani buraya yazmak gerçekten aklımda vardı,yalan değil,diğer platformlara yazınca burası göz ardı ediliyor.
Sinirlenince yazıyordum ya buraya eveet bugünkü konumuz genel biraz.Ülkeden bahsedeyim mi.
Mesela ben her gün,yolun ortasında delirip herkesi öldürmediğim için ne kadar sakin kaldığım için kendi kendime övünebilirim.Toplum olarak yıllar geçtikçe iğrençleştik kimse kusura bakmasın azınlık bir insan topluluğu hariç, bu köyden kente göçler sonucu oluşan yeni neslin şehre inmesiyle her giydiğimiz,yürüyüş tarzımız,saç rengimiz,ne bok yediğimiz garip gelmeye başladı.apaçiler işte en basitinden.bazen o kadar sinirleniyorum ki elime silahı alıp hepsini ortadan kaldırmak istiyorum "e ama eğitilir?"derseniz olmaz öyle.olamaz yani.hah sonra bizim toplum kimin naptığını,kimin kimle seviştiğini çok önemser oldu.hani leş gibi bir dedikodu dalgası oluşuyor bir de toplum öyle ki "öteki naptı,başkası ne der,başkası nasıl bakar" kafasını yaşadıkça bizden adam ol-maz.böyle heceledim ki ne kadar sinirli olduğum anlaşılsın.pardon da size giren çıkan ne? işte en çok bu lafa bayılıyorum.
Şimdi de şu din gösterişinden bahsedeceğim.Mesela cuma günleri ankaray altgeçidini öğlen saatleri kullanmayın bence.Ayak kokuyor leş gibi.Herkes kendi seccadesini getirmiş,insanların geçeceği yolu da tıkamışlar,namaz kılıyorlar.Ee,yer var diğer camilerde.Ama niye orası? çünkü herkes görecek ya,cemaatinden biri görmezse naparlar di mi tüh tüh.orada herkes okuluna işine gücüne yetişmeye çalışırken her tarafı doldurmaları bildiğiniz leş gibi bi gösteriş bence.buna da sinirliyim.ayak kokusu daha da sinirlendiriyor beni tüm alt geçit boyu fularımı burnuma sokarak geçtim herhalde.
Şimdilik bu kadar,kendimden bahsetmeyeyim öteki yerlerde bol bol bahsediyorum,farklı olsun dedim.
Bir de yine dişim ağrıyor benim.of.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB