Subscribe News Feed Subscribe Comments

burayı da nasıl boşladım.bi neden diye sor ey bilög,mini ege turundaydım.
izmiri olabildiğince gezmeye çalıştım.çeşmeden tutun alsancak'a vapura atlayıp karşıyaka'ya oradan seferihisar,doğanbey,özdere derken selçuk ardından tire'ye uğrayıp gelsin tereyağlı köfteler,şirince'de kedi severken içilen meyve şarapları, gezilen şaraphane. özet geçebilirim sadece.yol yorgunuyum. orada internet bağlantısı 2 çıbıktı. çıbık sadece.
ancak facebooka girebilen dandirik internet bağlantılarına sahip oldum kaldığım yerlerde. blog yazamadım bu yüzden. ardından ver elini kuşadası son durak olarak. ardından hoşçakal ege dedim ve uzaklaştım karasala doğru.
saatler sonra BOZKIRA HOŞGELDİNİZ yazısını görür gibi oldum.değilmiş.
ANKARA

nüfus:bilmemkaç milyon
rakım:denizden olabildiğince yüksek diyordu. allah kahretsin seni ankara. tekrar gelicem izmir sana! bu ziyareti saymayalım. aslında çalışabileceğim bir yerler var ama bakalım. belki de ileride bu ziyaretler kalıcı olmaya başlayabilir. iş imkanı olayını sağlarsam eğer.
izmir hakkında daha diyeceğim şeyler var aklıma geldikçe yazacağım.anahtar kelime direkt huzur ama. başka kelime bulamadım. ankarayı ne bok yemeye büyükşehir diyorlarsa bi de. tamam artık ankaranın taşra olduğuna kesin gözüyle bakıyorum. izmir mis.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB