Subscribe News Feed Subscribe Comments

Buluşma mı? Buluşma ne arar la pazarda?

Şimdi diyorum ki pazar günleri sokağa çıkma yasağı konulsun. Pazar günleri benim için kutsal gündür. Pazar günü yeterince dinlenirsem; pazartesi,salı ve çarşambaya enerji biriktiririm. Perşembe,cuma ve cumartesiye nooldu? derseniz işte çarşambaları perşembeye enerjim birikir, cuma ve cumartesiye her zaman bir köşeye ayrılmış enerjim vardır.
Bak ama şimdi noldu? Pazarları buluşma diye bir şey olmamalı. Dil kursları pazar günleri ders vermemeli. Pazarları uyunur. Pazarları haftaiçine yetiştirilmesi gereken ödevler, sunumlar sonlandırılır. Şu an beynimi kafamdan çıkardım onu kemiriyorum bilög. Sinirliyim.
Devlet başkanı olsam, pazar günü olağanüstü hal olsa bakanlar kurulu toplansa gitmem. Çünkü pazar öyle bi gün ki düşünün, telefonunuzu içerde şarjda bırakırsınız ya, dinlenir, siz tv izlersiniz, işlerinizle uğraşırsınız bilgisayarda. O telefondaki rahatlığı düşünün bir süre şarjda ve kimse kullanmıyor 1 saatliğine. İştee öyle bişeey.Yatıyor bi rahatlığı var. Benim de pazarlarım öyle. Alışverişe gidiliyor deseler bile skime kadar.. derim. Neyse henüz daha gün bitmedi göt yaymaya devam o halde!

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB