Subscribe News Feed Subscribe Comments

ben bi bok yedim yine. iyi bok sanırım bu. kasa aldım kendime bilgisayar kasası. of ama nasıl özellikleri yani işte daha yeni açtım. ekran kartıyla sevişmeye başlayacağım az sonra. anakarta falan dalacağım direkt. elektroniğe aşık olan bi manyak benim sanırım.
oyunları da doldurdum ama gelin görün ki önümde 8 vize var. bir de istanbula gidiyorum. yani dersle alakam yok gibi. ortalamam düşük olunca da bilimum sevenlerimi arayıp (bu şikayetlerim konusunda onlara sabırlar diliyorum.) "huaaeeağ vizedeen sıçtıaam" diye şikayet ediyorum. Tabi sıçarım. önce bilgisayar alayım öküzlemesine oyun oynayayım. ardından da istanbula gideyim.
neyse bu sefer vizelere çalışmaya 1 ay öncesinden başlamıştım gerçi pişman olacağım bir durum olduğunu düşünmüyorum.Size kasamı anlatacağım ilerki yazılarımda oyun tanıtırım belki boş zamanım olunca ama şu an kasaya fiziksel temaslarda bulunuyorum "cağnıım yivruşuum" diye sarılıyorum. özelliklerini de ben seçtim. gittim pcnet chip ot bok dergilerini okudum idealimdeki kasayı yazdım felan. hani o yüzden. hazır gelmedi öyle bana bu bilgisayar.emeğe saygı, araştırmaya saygı.

0 potasyum!:

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB