Subscribe News Feed Subscribe Comments

now, that's the sarcasm.

"ay ben insanlarla kaynaşmayı beceremem önce sen tanış sonra ben bi bakarım tanıştır beni onlarla" , "ay ben çok asosyalim kesinlikle konuşmam insanlarla yapamam bıkbıkbık.." diye başımın etini yiyen ya da "başkası benim yerime başlasın değişik/farklı olaylara sonra ben bi göz atayım" kafası yaşayan über cesur kişinin, gidip de liderlik ve girişimcilik semineri etkinliğine katılıyor durumda olduğunu görmem falan..

4 potasyum!:

Dr.Ceykıl dedi ki...

değişim gereksinimi hissetmiştir?

Claire De Lune dedi ki...

adan olmaya çalışıyodur :D

inatçı hardal dedi ki...

dr.ceykıl: kendisi tekdüzeliğe ve sıkıcılığa bayılır ama bilemicem :D

claire de luna: olabilir :D

Beceriksiz Bukalemun dedi ki...

Seminer eğitim amaçlıdır belki işe yarayabilir ama kimden bahsettiğini anladım sanırım o yüzden onda pek işe yarayacağını sanmıyorum:)

 
You're my disco,playing on the radio. | TNB